laptop-which-there-is-world-people-drawn (1)

חשיפה חיובית לחברה תורמת לתדמית מקצועית וחדשנית

"אנחנו חברה שעובדת מצוין כבר 15 שנים, וכעת אנחנו רוצים חשיפה חיובית לעבודה המקצועית ויוצאת הדופן שלנו. מה אתה מציע?" שאל אותי בתחילת הפגישה מנכ"ל החברה שעוסקת בתחום הפיננסי. ישבנו בלשכתו המרווחת, מבעד לחלון נצנץ ים גלי. 

"קודם כל, אני צריך ללמוד עליכם", עניתי. "להבין את תחום ההתמחות שלכם, כמו גם על השוק בו אתם עובדים, המתחרים ובכלל על התכניות שלכם לשנה הנוכחית. לאחר מכן, אציג תכנית אסטרטגית שכוללת נושאים ואייטמים תקשורתיים, נדבר על כלי המדיה החברתית שמתאימים לחברה, למשל שילוב של פייסבוק ולינקדאין, ונגדיר לו"ז ויעדים. 

"ומה אני אקבל בתמורה להשקעה?" שאל המנכ"ל.

"חשיפה ותדמית חיובית, כתבות בכלי התקשורת השונים, עיתונות, רדיו, טלוויזיה ואתרי אינטרנט שמציגים באופן מקצועי ומרשים את פעילות החברה שלך". 

יצאנו לדרך והתחלנו לפעול בהתאם לתכנית אסטרטגית סדורה ומאושרת. יצרנו כלי מדיה חברתית שמתאימים לחברה, במקרה הזה בלינקדין, יזמנו כתבות בעיתונות הכלכלית כמו גם כנסי וובינר וזום לקהלי יעד שונים של החברה. בעקבות הפרסומים השונים, קיבל המנכ"ל מחמאות רבות מלקוחות וקולגות. 

כדי לשמר תדמית חיובית, נדרשת עבודה לאורך תקופה ארוכה, גם במדיה החברתית, בייזום כתבות ומאמרים והשתתפות בכנסים מקצועיים. חשוב מאוד לייצר תוכן מעניין, מקורי וחדשני כדי לעניין את קהלי היעד השונים ולשמר את מעמד החברה כמובילת שוק, יצירתית וחדשנית. 

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
דילוג לתוכן