businesswoman-sitting-desk-typing-marketing-strategy-using-computer-keyboard-working-business-presentation-executive-manager-analyzing-management-project-startup-company-office (1)

שיווק ביטוח אובדן כושר עבודה ללקוחות ולקהלי יעד נבחרים

אובדן כושר עבודה הוא מושג ביטוחי שמשמעותו קשה – איבוד קבוע או זמני של היכולת לעבוד ולהתפרנס. אובדן כושר עבודה מתרחש לעיתים באופן פתאומי, ללא התרעה מוקדמת, למשל בעקבות תאונת דרכים או מחלה קשה שפרצה לפתע. 

ביטוח אובדן כושר עבודה הוא אחד הפתרונות המרכזיים להתמודדות עם אובדן כושר עבודה. אבל השאלה היא איך משווקים ומפיצים את הבשורה על נושא כואב ולא סקסי שרבים מעדיפים שלא לחשוב עליו כלל, ובטח שלא להעמיק בו ולהבין את המשמעויות שבו. 

תמורה פנסיה ופיננסים היא סוכנות ניהול ההסדרים המובילה בישראל. אחד השירותים של תמורה הוא ביטוח אובדן כושר עבודה. תמורה מסייעת למאות מבוטחים בשנה שנפגעו בשל מחלה או תאונה ונכנסו למצב של אובדן כושר עבודה. 

כדי להסביר באופן המיטבי את הסוגיה ולהמחיש אותה לקהלי היעד השונים, בחרנו לייצר 2 סרטונים של מבוטחי תמורה שהסכימו לספר את סיפורם האישי. הסרטונים נבנו בצורה של כתבה עיתונאית ושילבנו בהם גם ריאיון עם מנכ"ל תמורה, עקיבא קלימן. את הסרטונים קידמנו בנכסים הדיגיטליים של תמורה, הפצנו ללקוחות ועובדי תמורה ושילבנו בניוזלטר תמורה שמפורסם מדי חודש. 

במטרה להגדיל את כמות הנחשפים לשני הסרטונים יצרנו שת"פ עם כלכליסט ופרסמנו כתבה ממומנת שמתבססת על שני הסרטונים וכוללת ציטוט של עקיבא המנכ"ל. גם כתבה זו הופצה באמצעות הדיגיטל של תמורה. 

התוצאה היא העלאת מודעות לסוגיה קשה ומורכבת באמצעות הצגה ויזואלית של שני מבוטחים שמספרים על הסיוע שקיבלו מתמורה ותפוצה רחבה ומשמעותית של שירות ביטוחי שחשוב שמסייע למאמצים עסקיים של החברה. 

 

לחצו לצפייה בסרטון 1

לחצו לצפייה בסרטון 2

לקריאת הכתבה באתר כלכליסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
דילוג לתוכן